2011. november 11., péntek

Ezért kell receptből főzni

A pepperonival eddig talán ha pizzafeltétként találkoztam, és akkor is félretoltam. Magamtól eszembe nem jutott volna beletenni bármilyen ételbe. De a FitforFun magazin receptjében ez szerepelt, úgyhogy úrrá lettem az előítéleteimen. Nagyon finom lett! Fel is vettem a repertoárra.



Tepsis citromos csirke

Hozzávalók:
4 csirkecomb (bőrével)
2 citrom
4 gerezd fokhagyma
Só, bors
1 evőkanál méz
Fél csokor provence-i fűszer (én szárítottat használtam)
3 evőkanál olivaolaj
8 zöld, nem csípős pepperoni
2 nagy édesburgonya
2 nagy krumpli

A sütőt 200 fokra előmelegítem. Egy kis citromhéjat lereszelek, a citromok levével, a kinyomott fokhagymával, mézzel, fűszerekkel és olajjal elkeverem. Ezzel bekenem a combokat. A maradék mehet a hámozott, négybe vágott krumplikra. Az egészet a tepsibe teszem és mehet a sütőbe. Nekem egy óra alatt szokott kész lenni, de ez sütőfüggő. A pepperonit érdemes félidőben rádobni, mert gyorsan szénné ég. 

Nincsenek megjegyzések: